ERIKATODA♥
The only thing wrong with you is there's only one of you.

TODA LOVE <3
Allan. Boy. 'Nuff said.
18. JBHS Class of 2010.
University of Sydney.

☺AKB48
☺Erika Toda
☺Best Friends
☺Basketball
☺Pigtails
☺Taro

Tagboard


Loyal Readers
soiherduliekmudkipzrin-chan ? :gee:
rin-chanpwntyourspaceover9000times>D
iloveyoumorethanallenikutohitsugayaobitobioniclesmario
edwardteitovincentnoctisjaejoongyomi
combined:3
♥ 兄がほんとうに大好きだよ。

ohaaaiyo allan-kun! ^^
your blog has officially been pimped by ro the man, 08OCT09.
Guess what? I'm awesomer than Erika Toda! =D

MSJAYY ‹3 something something 21DEC09' hehehe ..
Affiliates
ERIKA! ROSALYNN! GEOFFREY! QUYEN! MYLINH! TIEN! MICHAEL! LYNN! MICHELLE! THU! MABEL! DANIEL! MINHKY! VIVIAN!

Archives


The Awesome.
Sunday, May 23, 2010 @ 2:46 PM

WMP: Ridin' Solo - Jason Derulo
MSN: -
Currently: Hugging laptop =]

Oh lookie here .. if it isn't the guy who ditched his loyal readers for a month ^^" HEY GUYS =( Sorry I haven't been updating this blog in a while .. but I CAN EXPLAIN~! You see .. as you guys know, I'm a big fan of the NBA and right now, its the playoffs and I cant watch it cos I don't got Foxtel T_T .. so my alternative is to download them x] and as you also know, I don't have my own net =/ its my cousin's ^^" I really REALLY wanted to watch this game so I couldn't help myself but download on peak .. when I'm only supposed to download off peak ^^" So when he found out, he banned me for about a week and I know that doesn't explain the other 2-3 weeks LOL But yeah .. SORRY! I'll try to update more often now =] Anyways for today's long awaited post =3

Now before I start, I just wanna make it clear that I don't think I'm perfect in any way nor do I think its right to judge people, but for the sake of this post, try to keep in mind that I'm just generally speaking and not out to diss certain peeps =] Okay so recently I've intrigued myself with the common concept of girls finding "bad" boys attractive =/ Everyone reading this post will agree with me when I say that girls do find the 'badboy' element somewhat attractive, I'm sure of it ^^" We all know there are guys out there that are jerks, that treat women disrespectfully and still get everything they want .. now I'm not just saying this cos I'm currently single LOL I just wanna know what it is that makes a bad boy attractive and why nice guys finish last =/

Okay to be a bit more positive on the matter, I know a little playful teasing is fun but when a guy puts you down and you know that they aren't treating you right, why is it that you keep coming back ? I think its a psychological thing =/ Maybe I don't understand women as much as I thought LOL I call this the "B.I.G B.O.N.G" theory (Bro It's Generation Y - Badboys Over Nice Guys). I thought it could be the fact that women enjoy chasing them around, they like the thrill of it perhaps ? LOL I don't know, I ain't a girl but I'm trying to decipher the complex female mind here so give me a break =]

Women .. who gets them ? If you do, please raise your hand. .. Yeah I thought so .. ^^" I personally thought I had at least an insight into the female mind with my serious 2 year relationship but with this, I feel like I'm back to square one ^^" So the majority of the readers of this blog are women, and I would like to know, honestly, if you've ever had this feeling and why it is that you find it compelling ^^" We, nice guys, like to learn *angel face* .. oh and you know, if you help us, we'll help you *wink x]

I'll post something up again when I know people don't think I'm dead anymore LOL LET YOUR FRIENDS KNOW ALLAN IS BLOGGING AGAIN =D

oh btw .. Barney is busy being awesome atm and plus I gotta give him his holiday benefits so he'll wont be back for a while =/ In place of him .. are your good old F.R.I.E.N.D.S~ x]

Monica - You can't fire me. I make your decisions and I say, "I'm not fired." Ha.

ja ne =]
Photobucket
4 comments